Wednesday, January 19, 2011

xde kesefahaman :(

aku rasa antara aku gan die da xde persefahaman ..
mungin ni penghujung hubungan kami :(
aku redha ape saja ..
sume ni untuk kebahagiaan die ..
aku hanya mendoakan die bahagia gan jalan yang dia pilih ...
aku ingin kan kekuatan aku untuk terus maju kehadapan ..
keceriaan yang dulu hadir dalam hidup aku hanya diiringi tangisan :(
ya ALLAH berikan lah aku kekutan pada hamba mu yang lemah ini ya ALLAH hanya kau yang mengetahui rasa dan sengasara hidup ini ...

aku mengharapkan kekuatan itu untuk aku teruskan hidup aku tampa die di sisi untuk selamanya ..

Cinta tidak bermakna kita memiliki si Dia. cukup dengan hanya melihat Dia bahagia. walaupun bersama orang ketiga. janji Dia masih tersenyum manis walaupun bukan untuk kita. itulah cinta manusia. tidak kekal selama-lamanya. hanya cinta pada Maha Esa kekal ke hujung nyawa....

No comments: